loading...
بزرگترین وبلاگ موبایل ایران
sabv بازدید : 37 جمعه 02 خرداد 1393 نظرات (0)
 
سامسونگ تا کنون بیش از 200 میلیون Galaxy S در سراسر دنیا به فروش رسانده است و قصد دارد تا با S5 این رقم را نجومی تر کند.
به گزارش دريچه فناوري اطلاعات باشگاه خبرنگاران؛ در اینکه سال 2013 یک سالی پر از هیجان در رابطه با حضور تبلتها، فبلت‌ها و اسمارتفونها بود شکی نیست، اما اینطور که به نظر می رسد امسال هم ،سالی پر از ایده ها و محصولات جدید خواهد بود که مکمل تمام پرچمدارانی است که سال قبل خود نمایی می کنند.

امسال هم کمپانی های بنام تولید کننده تلفن همراه ،یکی پس از دیگری شگفتی جدیدی را در راه دارند. سامسونگ تا کنون بیش از 200 میلیون Galaxy S در سراسر دنیا به فروش رسانده است و قصد دارد تا با S5 این رقم را نجومی تر کند. سامسونگ در این گوشی سعی کرده است از پردازنده سریعتر، صفحه نمایش بزرگتر، سنسورهای جدید و یک دوربین قوی تر بهره ببرد تا بتواند با پرچمداران سایر برند ها رقابت پایاپایی داشته باشد.

برای خواندن ادامه روی بیشتر بخوانید کلیک کنید
sabv بازدید : 39 سه شنبه 12 فروردین 1393 نظرات (0)
Galaxy S5 سامسونگ پرچمدار جديد اين شركت است كه سنسور شناسايي اثر انگشت آن متفاوت از گوشي هاي آيفون عمل مي كند.
به گزارش دريچه فناوري اطلاعات باشگاه خبرنگاران؛ سامسونگ امشب در کنفرانس آنپک خود از Galaxy S5 رونمایی خواهد کرد. اما ساعتی پیش از شروع کنفرانس، کلیه اطلاعات مربوط به این تلفن به همراه تصاویر واضحی از آن فاش شده است.


 
برای دیدن عکس ها روی بیشتر بخوانید کلیک کنید
a r بازدید : 41 چهارشنبه 07 اسفند 1392 نظرات (0)

سامسونگ در مراسمی که روز دوشنبه برگزار کرد در نهایت پرچمدار جدید خود را که گلکسی اس 5 نام دارد معرفی کرد، اما این گوشی هوشمند و پرچمدار جدید سامسونگ تنها محصولی نبود که در این مراسم وارد دنیای تکنولوژی شد. در کنار  گوشی گلکسی اس 5، سامسونگ یک دستبند هوشمند و نسل دوم ساعت‌های گلکسی گیر را نیز معرفی کرد.


به ادامه مطلب مراجعه شود.

a r بازدید : 37 چهارشنبه 07 اسفند 1392 نظرات (0)

در مراسم روز دوشنبه سامسونگ گلکسی اس 5 را معرفی کرد، در وبسایت رسمی سامسونگ اعلام شد که این گوشی پردازنده 4 هسته‌ای با سرعت 2.5 گیگاهرتزی دارد که ساخت کوآلکام است و از نوع snapdragon 801 است.


به ادامه مطلب مراجعه کنید.



a r بازدید : 48 چهارشنبه 07 اسفند 1392 نظرات (1)

بالاخره پس از شایعات زیاد و حرف و حدیث‌های فراوانی که در مورد نسل بعدی گلکسی سامسونگ شنیده می‌شد سامسونگ Galaxy S5 را معرفی کرد . اما ممکن است شما هم کنجکاو باشید بدانید این گوشی چگونه می‌تواند با دیگر پرچمداران سایر برندها نبردی شانه به شانه  داشته باشد.


به ادامه مطلب مراجعه کنید.

a r بازدید : 45 سه شنبه 06 اسفند 1392 نظرات (0)

در نهایت بعد از شایعات بیشماری که در مورد گوشی سامسونگ وجود داشت، امشب سامسونگ آخرین نسل از گوشی‌های سری گلکسی را معرفی کرد. مشخصات کامل این گوشی را در ادامه مشاهده کنید.


به ادامه مطلب مراجعه كنيد.

a r بازدید : 38 سه شنبه 06 اسفند 1392 نظرات (0)

سال گذشته با معرفی گکسی اس ۴ خیلی از کاربران به این موضوع که از ۱۶ گیگابایت حافظه داخلی تنها ۹ گیگابایت در دسترس قرار دارد ابراز نارضایتی کردند. تصور همه این بود که سامسونگ در نهایت فکری به حال رابط کاربری خودش یعنی تاچ ویز که این فضا را در اختیار گرفته خواهد کرد.


به ادامه مطلب مراجعه كنيد.

a r بازدید : 47 سه شنبه 06 اسفند 1392 نظرات (1)



23.29. ‫امشب نیز سامسونگ سه محصول را معرفی کرد: گلکسی اس 5، ساعت گلکسی گیر 2 و دستبند گلکسی فیت. ممنون که با همراه بودید. در ادامه با ما باشید تا مشخصات دقیق و کامل همه محصولات معرفی شده در سامسونگ را ببینید.

به ادامه مطلب مراجعه كنيد.

Ali بازدید : 38 یکشنبه 27 بهمن 1392 نظرات (0)

1: صفحه نمایشی با زیر لایه پلاستیکی: اولین چیزی که به ذهنمان می‌آید یک صفحه نمایش با زیر لایه پلاستیکی است. بله این همان فن آوری است که به سامسونگ اجازه داده است صفحات خمیده یا انعطاف پذیر تولید کند. البته احتمال اینکه اس 5 را با یک صفحه خمیده ببینیم خیلی کم است، اما از آنجایی که این صفحات دوام بیشتری دارند، انتظار داریم در ساخت صفحه نمایش این پرچمدار از این فن آوری استفاده شود. در ضمن با استفاده از این فن آوری صفحه نمایش می‌تواند باریکتر ساخته شود.



برای مشاهده ی سایر انتظارات لطفا به ادامه ی مطلب مراجعه کنید.


Ali بازدید : 37 یکشنبه 27 بهمن 1392 نظرات (0)

1.گلکسی اس 5 ضد آب خواهد بود؟



مروز آگهی تبلیغات galaxy s5سامسونگ زودتر از همه‌جا ابتدا در وب سایت اپراتور آلمانی O2 قرار گرفت و در آن جمله «سامسونگ می‌تواند کارهای بیشتری انجام دهد» ذکر شده است. اما نکته جالب توجه آن‌که در تصویر این آگهی قطرات آب قابل مشاهده است؛ استفاده از آن‌ها به چه معناست؟




2.گلکسی اس ۵ به سنسور اثر انگشت‌خوان اختصاصی سامسونگ مجهز خواهد شد:



چندی پیش رسانه کره‌ای ETNews گزارش کرد که سامسونگ سنسور اثر انگشت‌خوان را با صفحه نمایش یکپارچه نموده و به این ترتیب، کاربر تنها کافی است صفحه‌نمایش موبایل خود را لمس کند تا عملیات تشخیص هویت آغاز شود.

در گزارش امروز نیز به همین موضوع اشاره شده است و گفته شده که سامسونگ خود این سنسور را توسعه داده است. براساس این اطلاعات، عمل اسکن اثر انگشت با لمس صفحه و حرکت دادن انگشت بر روی صفحه انجام می‌شود. این سیستم برخلاف سنسور TouchID اپل است که با لمس و فشاردادن انگشت بر روی دکمه Home صورت می‌پذیرد.


92-07-m722.jpg

a r بازدید : 45 سه شنبه 22 بهمن 1392 نظرات (0)
ﺳﺎﻣﺴﻮﻧﮓ ﮔﻠﮑﺴﯽ ﮔﺮﻧﺪ ﻧﺌﻮ ﺑﺎ ﺻﻔﺤﻪ‌ﻧﻤﺎﯾﺶ 5 ﺍﯾﻨﭽﯽ ﻭ ﭘﺮﺩﺍﺯﻧﺪﻩ ﭼﻬﺎﺭ ﻫﺴﺘﻪ‌ﺍﯼ ﻣﻌﺮﻓﯽ ﺷﺪ *ﻓﺎﺭﻧﺖ: *ﺍﺯ ﺁﻥ‌ﺟﺎﯾﯽ ﮐﻪ ﮐﺎﺭﺑﺮﺍﻥ ﺩﺭ ﺳﺮﺍﺳﺮ ﺩﻧﯿﺎ ﺑﻪ ﮔﻮﺷﯽ‌ﻫﺎﯼ ﺑﺎ ﺻﻔﺤﻪ‌ﻧﻤﺎﯾﺶ ﺑﺰﺭﮒ ﻭ ﺍﺭﺯﺍﻥ ﻗﯿﻤﺖ ﻋﻼ‌ﻗﻪ ﺩﺍﺭﻧﺪ ﺳﺎﻣﺴﻮﻧﮓ ﻫﻢ ﭘﺲ ﺍﺯ ﮔﻠﮑﺴﯽ ﮔﺮﻧﺪ ﻭ ﮔﺮﻧﺪ ۲ ﺣﺎﻻ‌ ﮔﺮﻧﺪ ﻧﺌﻮ ﺭﺍ ﻣﻌﺮﻓﯽ ﮐﺮﺩﻩ ﺍﺳﺖ.
درباره ما
Profile Pic
جدیدترین و کاربردی ترین مطالب دنیای ارتباطات را اینجا بخوانید.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    نظر شما درباره این وبلاگ چیست؟
    کدام کمپانی موبایل موفق تر است؟
    به نظر شما کدام سیستم عامل بهتر است؟
    اطلاعیه

    عزیزانی که تمایل دارند به گروه نویسندگان سایت بپیوندند کافی است که عضو سایت شده و ایمیلی هم به آدرس زیر ارسال کنند
    sabv72@gmail.com

    نویسندگان

    س.امین.ب

    امیر حسین.ک

    علی.ر 

    علی.ح

    رضا.ع

    آمار سایت
  • کل مطالب : 116
  • کل نظرات : 22
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 2
  • آی پی امروز : 8
  • آی پی دیروز : 21
  • بازدید امروز : 19
  • باردید دیروز : 468
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 654
  • بازدید ماه : 985
  • بازدید سال : 13,329
  • بازدید کلی : 40,067
  • کدهای اختصاصی
    سیستم کسب درآمد آذ پاپ آپ