loading...
بزرگترین وبلاگ موبایل ایران
sabv بازدید : 114 یکشنبه 25 خرداد 1393 نظرات (1)
ایسوس Fone pad جديد خود را با قيمت كمتر در اختيار علاقمندان قرار مي دهد.
به گزارش دريچه فناوري اطلاعات باشگاه خبرنگاران؛ پس از گذشت نزدیک به هشت ماه از معرفی تبلت  FonePad 7 در سپتامبر سال گذشته، ایسوس با ایجاد تغییراتی در این تبلت پر طرفدار خود و کم کردن برخی از ویژگی های به کار رفته در این محصول، سعی دارد تا با پایین آوردن قیمت مصرف کننده مشتریان بیشتری را برای FonePad 7 خود بیابد.



بری خواندن ادامه مطلب را کلیک کنید
sabv بازدید : 127 چهارشنبه 21 خرداد 1393 نظرات (0)
ال‌جی در مراسم شب گذشته خود در لندن، پرچمدار امسال خود را با نام جی۳ معرفی کرد. این تلفن هوشمند قابلیت‎‌های فراوانی دارد که آن را از سایر رقبایش متمایز ساخته است برای مطالعه این قابلیت‌ها همراه دریچه باشد.
به گزارش دریچه فناوری اطلاعات باشگاه خبرنگاران؛ شب گذشته طی مراسمی در لندن به صورت رسمی گوشی هوشمند جی۳ ال‌جی معرفی شد. عرضه‌ی جهانی این گوشی اوایل تیرماه آغاز خواهد شد. در زمان عرضه گوشی‌های گلکسی S5، اچ‌تی‌سی One M8 و اکسپریا Z2 رقبای جدی و اصلی جی۳ خواهند بود، به همین دلیل در این گزارش می‌خواهیم به ۴ قابلیت اساسی و کاربردی G3 که نمی‌توان آن‌ها را در رقبایش پیدا کرد به شما معرفی کنیم.




برای خواندن ادامه ،ادمه مطلب را کلیک کنید
sabv بازدید : 98 یکشنبه 18 خرداد 1393 نظرات (0)
براساس جدیدترین اطلاعات بدست آمده از اپراتور آلمانی Telekom، آیفون 6 اپل در تاریخ 19 سپتامبر رونمایی خواهد شد.
به گزارش دریچه فناوری اطلاعات باشگاه خبرنگاران؛ تاریخ اعلام شده از سوی این اپراتور تاحدودی نظری است، اما اپل دو آیفون گذشته خود را در اواسط ماه سپتامبر معرفی کرده بود، پس احتمال درست بودن این تاریخ زیاد می باشد.



طبق اطلاعاتی که تاکنون بدست آمده، آیفون 6 در دو نسخه 4.7 و 5.5 اینچی معرفی و عرضه خواهد شد. 
sabv بازدید : 115 پنجشنبه 08 خرداد 1393 نظرات (0)

 

NightCap یکی از اولین برنامه‌هایی است که در iOS به کاربر اجازه می‌دهد با سرعت پایین شاتر عکس بگیرد ، یعنی با باز نگه‌داشتن دریچهٔ شاتر به‌صورت طولانی‌مدت می‌توانید عکسی با روشنایی بهتر بگیرید که نویز کمتری دارد و جزئیات آن به‌خوبی مشخص می‌باشند.

به گزارش دریچه فناوری اطلاعات باشگاه خبرنگاران ؛ جالب است بدانید قابلیت تعیین سرعت شاتر ، یکی از مزیت‌های دوربین‌های حرفه‌ای نسبت به دوربین‌های موبایل است،که با کم کردن سرعت شاتر، زمان بیشتری برای ورود نور به سنسور وجود خواهد داشت. لذا در محیط‌های کم‌نور می‌توان عکس‌هایی با روشنایی بیشتر گرفت. تصویربرداری از حرکت نور (مثل رقص نور، حرکت نور چراغ خودروها در خیابان، نقاشی با نور در هوا) نیز به‌وسیلهٔ باز نگه‌داشتن دریچهٔ شاتر هنگام عکس‌برداری انجام می‌شود.

 
برای خواندن ادامه روی بیشتر بخوانید کلیک کنید
sabv بازدید : 126 چهارشنبه 07 خرداد 1393 نظرات (0)
برای اندرویدی‌ها؛

 

نرم افزار Moon+ Reader Pro ابزاری قدرتمند و کاربردی برای سیستم عامل اندروید است که با آن می‌توانید یک کتابخانه در گوشی و یا تبلت خود ایجاد کنید و همیشه همراه خود داشته باشید.
به گزارش دریچه فناوری اطلاعات باشگاه خبرنگاران؛ برنامه Moon+ Reader Pro یک ابزار حرفه‌ای برای مطالعه فایل‌های پی. دی. اف است که قابلیت‌های بسیار زیاد و جدیدی دارد از جمله این قابلیت‌ها پشتیبانی از تکنولوژی Text-To-Speech یا همان تبدیل متن به صداست که اگر حوصله خواندن کتاب را ندارید این برنامه قادر است کتاب موردنظر شما را برایتان بخواند(البته برای کتاب‌هایی که به زبان انگلیسی است). این برنامه دارای دیکشنری آنلاین و آفلاین بوده و 5 حالت خودکار اسکرول و گزینه‌هایی برای خواندن متن‌های طولانی و محافظت از سلامت چشم شما در شب می‌باشد.


برای دانلود روی بیشتر بخوانید کلیک کنید
sabv بازدید : 40 دوشنبه 05 خرداد 1393 نظرات (0)
با استفاده از این نرم افزار ElectriCalc Pro Calculator مهندسان برق و الکترونیک می توانند به آسانی و با دقت بالا محاسبات تخصصی مرتبط با این رشته را انجام دهند.
به گزارش دریچه فناوری اطلاعات باشگاه خبرنگاران؛ اگر دانشجو یا مهندس رشته های برق و به ویژه الکترونیک هستید، دریچه پیشنهاد می کند، این نرم افزار ElectriCalc Pro Calculator را از دست ندهید. این برنامه به شما کمک می کند تا به صورت دقیق و تخصصی محاسبات مربوط به رشته ی برق را انجام دهید. نرم افزار معرفی شده می تواند نیاز افراد را در بخش های پیمانکاران برق، طراحان، مختصصان نور پردازی، برق و ... پوشش دهد. در ضمن برنامه می تواند واحد های اندازه گیری رایج مانند: ولت، وات، مقاومت و ... را به یکدیگر تبدیل کند. از ویژگی های اصلی نرم افزار می توان به مواردی چون: محاسبه دقیق افت ولتاژ، محاسبه میزان فشار و جریان، وجود ابزارک های جامع برای مدیریت بهتر و ... اشاره کرد.

برای دانلود روی بیشتر بخوانید کلیک کنید
sabv بازدید : 39 شنبه 03 خرداد 1393 نظرات (0)
 
avira آنتی ویروس برتر چند سال اخیر است که می تواند موقعیت گوشی به سرقت برده شده را بر روی نقشه گوگل نشان دهد.
به  گزارش دریچه فناوری اطلاعات باشگاه خبرنگاران ؛  آنتی ویروس avira را می توان یکی از بهترین و حتی آنتی ویروس برتر چند سال اخیر دانست که با توجه به حجم کم و محیط ساده دارای قدرت فوق العاده در شناخت ویروس ها و بدافزارها دارد و حالا شما می توانید نسخه اندروید آن را دانلود کنید.





ویژگی های نرم افزار :
قدرت فوق العاده در تشخیص ویروس ها و بد افزارهای آندروید
قابلیت ردیابی و مشاهده موقعیت گوشی سرقت شده و سارق بر روی نقشه ی گوگل
قابلیت پخش صدای آژیر قوی برای پیدا کردن گوشی گم شده در منزل یا محل کار
قابلیت پاکسازی کامل اطلاعات گوشی به درخواست شما در شرایطی که گوشی به سرقت رفته
برای دانلود بیشتر بخوانید را کلیک کنید
قابلیت قفل گوشی سرقت شده
sabv بازدید : 41 شنبه 20 اردیبهشت 1393 نظرات (0)
هر چه به روز معرفی محصول جدید اپل نزدیک می شویم، عکس ها و فیلم های و حدس و گمانهای بیشتری از محصول جدید اپل یعنی iPhone 6 منتشر می شود.

به گزارش دریچه فناوری اطلاعات باشگاه خبرنگاران؛ اين روزها بازار شايعات در خصوص آيفون 6 داغ است و هر شخص و شرکتی تلاش می کند تا اطلاعات بیشتری از این محصول احتمالا پرفروش اپل ارائه کند و خود را در میان اولین ها قرار بدهد. در تازه ترین این اخبار, عکسی از یک گوشی سفید رنگ منتشر شده که به محصول جدید اپل منتسب شده است.

ادامه ار در بیشتر بخوانید مشاهده کنید
sabv بازدید : 56 پنجشنبه 18 اردیبهشت 1393 نظرات (0)
پرنیان با هدف کمک به کاربر فارسی زبان در استفاده از محصولات مایکروسافت آفیس ارائه می شود و امکانات این مجموعه را در پشتیبانی از زبان فارسی تکمیل می کند.
به گزارش دریچه فناوری اطلاعات باشگاه خبرنگاران؛ مدت هاست کاربران فارسی زبان از مجموعه آفیس استفاده می کنند. با اینکه استفاده از این مجموعه برای زبان فارسی در طول زمان بهبود یافته است، با این حال هنوز برای استفاده نواقصی وجود دارد و نیازمندی‌های کاربر فارسی زبان به صورت کامل برآورده نمی شود.



مجموعه مایکروسافت آفیس مورد استفاده تعداد کثیری از کاربران ایرانی است. از نسخه 97 این مجموعه پشتیبانی از زبان‌های فارسی و عربی به این مجموعه اضافه شده است، با اینکه از آن زمان تا کنون تغییرات زیادی در این مجموعه نرم افزاری به وجود آمده است، اما کماکان برای کاربران ایرانی مشکلاتی وجود دارد. بخش عمده‌ای از این مشکلات مربوط به عدم پشتیبانی از تقویم شمسی است. در طول این مدت نرم افزار پرنیان با ارائه نسخه‌های مختلف سعی کرده است که نقاط ضعف و مشکلات این مجموعه را برای کاربران ایرانی پوشش دهد و کاربری آسان‌تری را برای آنها فراهم کند.
دانلود در ادامه مطلب
sabv بازدید : 52 دوشنبه 18 فروردین 1393 نظرات (0)

گوشی های هوشمند این روزها تبدیل به مهمترین ابزار برای جاسوسی و یا سرقت اطلاعات شده اند.

به گزارش دریچه فناوری اطلاعات باشگاه خبرنگاران ؛ جالب است بدانید ، مدتی پیش،مرکز تحقیقاتی F Secure آماری بسیار تکان دهنده منتشر کرد. طبق این آمار سیستم عامل آیفون امن ترین و سیستم عامل اندروید غیر ایمن ترین سیستم عامل شناخته شده اند.



برای خواندن ادامه روی بیشتر بخوانید کلیک کنید
sabv بازدید : 46 شنبه 16 فروردین 1393 نظرات (0)

این وبلاگ امروز لیست قیمت لپ تاپ های موجود در بازار را به همراه عکس و مشخصات برای شما کاربران آماده کرده است.

به گزارش دریچه فناوری اطلاعات؛ انتخاب لپ‌تاپي كه با نيازهاي شما انطباق داشته باشد، تنها به پيدا كردن مدلی با مشخصات مناسب كه با قيمت مناسبی ارايه می‌شود، محدود نخواهد شد. برخلاف يک PC دسكتاپ، شما نمی‌توانيد به آسانی نمايشگر يا صفحه‌كليد لپ‌تاپ خود را تغيير دهيد و به همين دليل بهترين روش اين است كه از ابتدا نمونه خوب هر يک از اين مولفه‌ها را انتخاب كنيد. ما اين شانس را در اختیار شما قرار داده ایم، تا از دنیای مجازی به فروشگاهی پر از انواع و اقسام لپ‌تاپ‌ها رفته و تنها با یک کلیک دستگاه مد نظر خود را انتخاب کنید.
برای مشاهده عکس و مشخصات لپ‌تاپ‌ها کافی است روی هر یک از دستگاه‌ها کلیک کنید.
 
ادامه را در دامه مطلب ببینید..........
sabv بازدید : 44 پنجشنبه 14 فروردین 1393 نظرات (0)

 

با پیشرفت گوشی‌های موبایل حالا قادر هستیم بعضی اوقات دوربین دیجیتال خود را کنار بگذاریم و به عکس‌های گوشیمان تکیه کنیم.
به گزارش دریچه فناوری اطلاعات؛ اخیراً دوربین گوشی‌های هوشمند پیشرفت زیادی کرده و امکانات نرم‌افزاری و سخت‌افزاری بسیار خوبی برای ثبت تصاویر با کیفیت در اختیارمان قرار گرفته است. اکثر اوقات ما از حالت پیش‌فرض اتوماتیک برای عکاسی با گوشی استفاده می‌کنیم. HDR یا High Dynamic Range مخفف عبارت "گستره دینامیکی بالا" است که شما را قادر می‌سازد تصاویری با گستره دینامیکی بالاتری بین روشن‌ترین و تاریک‌ترین نقاط عکس نسبت به عکس‌های معمولی ثبت کنید. حتماً تاکنون پیش آمده که وقتی سوژه شما پشت به منبع نور قرار داشته باشد نتوانید عکس خوبی ثبت کنید چرا که با Exposure بالا جزئیات پشت سوژه و با Exposure پایین نیز جزئیات خود سوژه را از دست خواهید داد. اما حالت HDR دقیقاً این مشکل را چگونه حل می‌کند؟ این حالت در واقع چند عکس متوالی با Exposureهای متفاوت از سوژه گرفته و با ترکیب آن‌ها عکسی حاصل می‌کند که نورها در تمام نقاط آن کنترل شده باشند. البته این حالت در دوربین گوشی‌ها به خوبی یک دوربین حرفه‌ای DSLR عمل نخواهد کرد اما استفاده از آن بسیاری مواقع کمک کننده خواهد بود. اما متأسفانه تمامی گوشی‌های هوشمند این قابلیت را ندارند در این مطلب می‌خواهیم به معرفی گوشی هایی بپردازیم که دارای این قابلیت هستند تا در ایام عید بتوانید لحظات به یاد ماندنی را با عکس‌هایی خوب، جاودانه کنید.
لیست در ادامه مطلب
sabv بازدید : 31 چهارشنبه 21 اسفند 1392 نظرات (0)

گوگل از اندروید ۴.۵ و تبلت نکسوس ۸ خود در ماه جولای رونمایی می کند.
به گزارش دريچه فناوري اطلاعات باشگاه خبرنگاران؛ کمپانی گوگل سیستم عامل Android 4.4 KitKat و اسمارت فون نکسوس ۵ خود را سال گذشته معرفی کرد. حال شایعاتی منتشر می شود که این شرکت از سیستم عامل اندروید ۴.۵ که در حال حاضر مشخص نیست با چه نامی شناخته می شود و تبلت نکسوس ۸ خود در ماه جولای ۲۰۱۴ رونمایی خواهد کرد.



براساس خبری که Android Geeks منتشر کرده، افراد مطلع از برنامه های گوگل عقیده دارند که این شرکت از اندروید ۴.۵ خود در رویداد Google I/O که در ماه جون برگزار می شود، رونمایی نخواهد کرد و بجای آن، در ماه جولای شاهد معرفی آن به همراه تبلت نکسوس ۸ خواهیم بود. منابع همچنین اعلام کرده اند که در رویداد Google I/O شاهد معرفی هیچ محصولی نخواهیم بود. عده ای عقیده دارند که گوگل به تولید تبلت های ۷ اینچی خود پایان داده و به جای آن تبلت هایی ۸ اینچی را تولید و عرضه می کند.

sabv بازدید : 37 سه شنبه 20 اسفند 1392 نظرات (0)

به گزارش دریچه فناوری اطلاعات باشگاه خبرنگاران ؛ هکر‌ها با سوء استفاده از این حفره امنیتی در نرم‌افزار موبایلی اپل می‌توانند به رمز‌گذاری‌کاربر دست پیدا کنند و در صورتی که فرد با استفاده از یک شبکه بی‌سیم نا امن مثلا با استفاده از wi-fi رستوران‌ها و اماکن عمومی به اینترنت وصل شود؛ هکر‌ها می‌توانند مبادلات بین کاربر و سایت‌های محافظت شده مانند جی میل و فیس بوک را مشاهده کنند و یا تغییر دهند. حتی اگر از موبایلی هم غیر از محصولات اپل است استفاده می کنید قبلا راجع به خطرات استفاده از اینترنت رایگان هشدارهایی داده بودیم .




استاد رمزنگاری دانشگاه جانز هاپکینز ، این نقص امنیتی را فاجعه‌ای فراتر از تصور ارزیابی می‌کند.البته تا به حال درباره این نقص امنیتی شفاف سازی نکرده اما به نظر می‌رسد به روز رسانی‌ اخیر نرم‌افزار موبایلی اپل در واقع تلاشی برای وصله کرده این حفره امنیتی باشد.
کمپانی اپل به تازگی آپدیت جدیدی از سیستم عامل موبایلی خود را با شماره نسخه iOS 7.0.6 منتشر کرده است که برای رفع برخی مشکلات امنیتی پیش از ارائه iOS 7.0 برای آی‌دیوایس‌ها قابل دریافت است.



نسخه‌های قبلی iOS در برخی وب‌سایت‌ها و اپلیکیشن‌ها دارای مشکلاتی در تأییدنامه SSL بودند که در آپدیت جدید رفع شده است. استاد رمزنگاری دانشگاه جانز هاپکینز می‌گوید که بدون اصلاح این نقص امنیتی، هکر می‌تواند خود را به جای کاربر جا بزند و حتی به اطلاعات مالی او نیز دست پیدا کند.
برخی محققان امنیتی می‌گویند که نقص مشابه در نسخه‌های فعلی از مک OSX وجود که در لپ‌تاپ‌ها و سیستم‌های رومیزی اپل استفاده می‌شود هم وجود دارد.

a r بازدید : 39 دوشنبه 19 اسفند 1392 نظرات (0)

اپلیکیشن‌های موبایل به جزیی جدایی‌ناپذیر از گوشی‌های هوشمند تبدیل شده است. در واقع این اپلیکیشن‌ها هستند که به گوشی‌های هوشمند معنا می‌بخشند. اما اخیر آماری منتشر شده است که نشان ‌می‌دهد چه گروه از اپلیکیشن‌ها بیشترین رشد را داشته‌اند.


به ادامه مطلب مراجعه كنيد.

Ali بازدید : 40 شنبه 10 اسفند 1392 نظرات (1)

گوگل در ماه جولای سیستم عامل اندروید ۴٫۵ خود را همراه با تبلت نکسوس ۸ معرفی می کند. تبلت جدید در اندازه ۸ اینچی تولید می شود زیرا رقابت شدیدی میان تبلت های ۷ اینچی موجود در بازار وجود دارد.


این تبلت توسط خود گوگل تولید شده است. در مورد ویژگی های سخت افزاری این تبلت اطلاعاتی در دست نیست اما به احتمال زیاد مجهز به پردازنده جدید شرکت اینتل که برای تبلت ها تولید شده خواهد بود. ممکن است ورژن اندروید این تبلت ۴٫۵ نباشد اما قطعا با اولین آپدیت خود به ورژن جدید اندروید ۴٫۵ تبدیل می شود. قیمت این تبلت هنوز اعلام نشده است.

Ali بازدید : 40 شنبه 10 اسفند 1392 نظرات (0)
طراحی ظاهری و بدنه

galaxy s5 vs iphone 5s

سامسونگ با ادامه سنت همیشگی خود در تولید تلفن‌های‌هوشمند به عدم استفاده از فلز پایبند مانده است. بسیاری از طرفداران تلفن‌های‌هوشمند سامسونگ و مخصوصل سری گلکسی اس، انتظار داشتند تا این کمپانی کره‌ای در نسل جدید تلفن‌هوشمند خود از بدنه‌ی فلزی استفاده نماید. بسیاری از طرفداران با دیدن تصاویر اولیه مربوط به این تلفن‌هوشمند بسیار ناامید شدند.


به ادامه ی مطلب مراجعه کنید

a r بازدید : 41 چهارشنبه 07 اسفند 1392 نظرات (0)

سامسونگ در مراسمی که روز دوشنبه برگزار کرد در نهایت پرچمدار جدید خود را که گلکسی اس 5 نام دارد معرفی کرد، اما این گوشی هوشمند و پرچمدار جدید سامسونگ تنها محصولی نبود که در این مراسم وارد دنیای تکنولوژی شد. در کنار  گوشی گلکسی اس 5، سامسونگ یک دستبند هوشمند و نسل دوم ساعت‌های گلکسی گیر را نیز معرفی کرد.


به ادامه مطلب مراجعه شود.

a r بازدید : 37 چهارشنبه 07 اسفند 1392 نظرات (0)

در مراسم روز دوشنبه سامسونگ گلکسی اس 5 را معرفی کرد، در وبسایت رسمی سامسونگ اعلام شد که این گوشی پردازنده 4 هسته‌ای با سرعت 2.5 گیگاهرتزی دارد که ساخت کوآلکام است و از نوع snapdragon 801 است.


به ادامه مطلب مراجعه کنید.



a r بازدید : 48 چهارشنبه 07 اسفند 1392 نظرات (1)

بالاخره پس از شایعات زیاد و حرف و حدیث‌های فراوانی که در مورد نسل بعدی گلکسی سامسونگ شنیده می‌شد سامسونگ Galaxy S5 را معرفی کرد . اما ممکن است شما هم کنجکاو باشید بدانید این گوشی چگونه می‌تواند با دیگر پرچمداران سایر برندها نبردی شانه به شانه  داشته باشد.


به ادامه مطلب مراجعه کنید.

a r بازدید : 45 سه شنبه 06 اسفند 1392 نظرات (0)

در نهایت بعد از شایعات بیشماری که در مورد گوشی سامسونگ وجود داشت، امشب سامسونگ آخرین نسل از گوشی‌های سری گلکسی را معرفی کرد. مشخصات کامل این گوشی را در ادامه مشاهده کنید.


به ادامه مطلب مراجعه كنيد.

a r بازدید : 38 سه شنبه 06 اسفند 1392 نظرات (0)

سال گذشته با معرفی گکسی اس ۴ خیلی از کاربران به این موضوع که از ۱۶ گیگابایت حافظه داخلی تنها ۹ گیگابایت در دسترس قرار دارد ابراز نارضایتی کردند. تصور همه این بود که سامسونگ در نهایت فکری به حال رابط کاربری خودش یعنی تاچ ویز که این فضا را در اختیار گرفته خواهد کرد.


به ادامه مطلب مراجعه كنيد.

Ali بازدید : 35 سه شنبه 06 اسفند 1392 نظرات (0)
كمپانی چينی Oppo كه در اين چند دوره توانسته چند گوشی منحصربفرد را معرفی كند با كمپانی های بزرگ رودرو شده و حتی بالاتر قرار گرفته است.

اين كمپانی اولین دوربین به اصطلاح سلفی selfies را به صورت چرخان و ۱۳ مگاپیکسلی راهی بازار کرده و اخیرا تاییدیه های گوگل را به طور کامل اخذ کرده است.

این گوشی با طراحی زیبا و خوش دست در نسخه ۱۶ گیگابايتی ۵۹۹ دلار و در نسخه ۳۲ گیگابايتی ۶۴۹ دلار قیمت دارد. ابعاد دستگاه ۱۷۰x۸۲x۹ میلیمتر بوده و ۲۱۳ گرم وزن دارد. صفحه نمايش IPS آن ۵٫۹ اینچی و با وضوح ۱۹۲۰x۱۰۸۰ پیکسل و در هر اینچ ۳۷۷ پيكسل بوده است


برای مشاهده ی ادامه ی خبر به ادامه ی مطلب مراجعه کنید

Ali بازدید : 41 سه شنبه 06 اسفند 1392 نظرات (0)
مدیر عامل جدید مایکروسافت اعلام كرد: اگر می‌خواهیم دوباره در صنعت تکنولوژی به پیش برویم باید همانند یک شرکت استارت‌آپ فکر کنیم. ما طی سال‌های گذشته به گونه‌ای کار کرده‌ایم که گویی فرمول موفقیت را پیدا کرد و تنها در حال بهینه‌سازی آن هستیم.

ما موفقیت‌های زیادی کسب کرده‌ایم اما آینده ما براساس موفقیت‌های گذشته ساخته نمی‌شود. آینده ما به نوآوری‌هایمان بستگی دارد و باید در این مسیر حرکت کنیم.

مایکروسافت باید با سرعت بیشتری در بخش نوآوری پیش برود.

a r بازدید : 47 سه شنبه 06 اسفند 1392 نظرات (1)



23.29. ‫امشب نیز سامسونگ سه محصول را معرفی کرد: گلکسی اس 5، ساعت گلکسی گیر 2 و دستبند گلکسی فیت. ممنون که با همراه بودید. در ادامه با ما باشید تا مشخصات دقیق و کامل همه محصولات معرفی شده در سامسونگ را ببینید.

به ادامه مطلب مراجعه كنيد.

Ali بازدید : 45 دوشنبه 05 اسفند 1392 نظرات (0)

ترفند موبایل قرار دادن شکلک برای اسم بلوتوث ♂☻♣..... این ترفند یک اموزش به خصوص میباشد و جزابیت خاصی به بلوتوث گوشی موبایل شما در بین افراد دیگر خواهد داد

ول به این ادرس داخل کامپیوتر رفته : Start Up>All Program>Accessories>System Tools و برنامه ی Character Map رو باز میکنید و فونت Arial را انتخاب میکنید.


لطفا به ادامه ی مطلب مراجعه کنید

sabv بازدید : 45 دوشنبه 05 اسفند 1392 نظرات (0)

به گزارش دریچه فناوری اطلاعات باشگاه خبرنگاران؛ Gionee گوشی هوشمندی را معرفی کرد که ادعا می شود باریک ترین اسمارت فون دنیاست. نام این دستگاه Elife S5.5 می باشد و تنها ضخامتی ۵.۵ میلیمتری دارد. سیستم عامل آن Amigo OS است که سیستم عاملی مبتنی بر اندروید است. قدرت آن را یک پروسسور چهار هسته ای ۱.۷ گیگاهرتزی تامین می کند و دوربین اصلی آن ۱۳ مگاپیکسلی است.



۲ گیگابایت رم، دوربین جلوی ۵ مگاپیکسلی، صفحه نمایش ۵ اینچی و یک باتری ۲,۳۰۰ mAh از دیگر ویژگی های Elife S5.5 است. این اسمارت فون قیمتی ۳۷۰ دلاری دارد. این دستگاه حتی از اسمارت فون Vivo X3 که ضخامتی ۵.۷۵ میلیتری دارد، باریک تر است. [engadget]

Ali بازدید : 36 شنبه 03 اسفند 1392 نظرات (0)

شركت اسپانيایی Geeksphone بالاخره گوشی‌ هوشمند خبرساز خود را معرفی كرد. گوشی‌ جديد اين شركت دارای دو سيستم عامل اندرويد و فايرفاكس می باشد.


اين گوشی هوشمند كه Revolution نام دارد، دارای صفحه نمایش ۴.۷ اینچی IPS، پردازنده دو هسته ای ۱.۶ گیگاهرتزی Intel Atom، رمی ۱ گیگابایتی، دوربین اصلی ۸ مگاپیکسلی، دوربین جلوی ۱.۳ مگاپیکسلی و یک باتری ۲,۰۰۰mAh می باشد.

1.jpg


به گفته Geeksphone، گوشی‌ هوشمند Revolution دارای دو سیستم عامل اندروید و فایرفاکس موزیلاست و کار سوییچ بین دو سیستم عامل به سادگی و با یک تاچ انجام می شود. این گوشی‌ هوشمند بطور مستقیم از طریق وبسایت Geeksphone و با قیمت ۲۲۲ یورو به فروش میرسد.

2.jpg

Ali بازدید : 45 شنبه 03 اسفند 1392 نظرات (0)
asus_logo.jpg

در ادامه مقالات پیشنهادی خود از برندهای بازار، این بار به سراغ ایسوس و البته تبلت‌های آن آمده‌ایم، سازنده‌ای که به داشتن تبلت‌های متنوع و مقرون به صرفه مشهور است. پس در ادامه با ما باشید تا ۳ تبلت خوب از ایسوس را برای شما معرفی کنیم. 

Ali بازدید : 41 شنبه 03 اسفند 1392 نظرات (0)
images.jpg

در ادامه مقالات پیشنهادی خود از برندهای بازار، این بار به سراغ هواوی آمده‌ایم، سازنده‌ای که به داشتن گوشی‌های مقرون به صرفه مشهور است. پس در ادامه با ما باشید تا ۳ گوشی خوب از هواوی را برای شما معرفی کنیم

sabv بازدید : 38 جمعه 02 اسفند 1392 نظرات (0)

به گزارش دریچه فناوری اطلاعات باشگاه خبرنگاران؛ این روزها داشتن دستگاهی با عمر باتری مناسب آرزوی هر کاربری است و شاید به همین دلیل باشد که محققان درحال کار برروی روش هایی جدید برای افزایش عمر باتری هستند. به تازگی محققان دانشگاه استنفورد موفق به پیدا کردن راهی برای افزایش طول عمر باتری های لیتیوم یون با استفاده از سیلیکون برای کمک به حفظ شارژ باتری شدند.

Ali بازدید : 49 جمعه 02 اسفند 1392 نظرات (0)
ابتدای مراسم، پویا شاه حیدری، مدیر کالای تبلت دفتر ایسوس، به تاریخچه و رسالت این شرکت اشاره کرد و روند پیشرفت تکنولوژی و البته محصولات ایسوس را برای حاضرین شرح داد. وی گفت: ایسوس همیشه سعی کرده که با ساده‌تر کردن زندگی دیجیتال امروز، تعادل بین مهندسی و نیاز کاربران را به تکامل برساند. این‌‌ همان راه و رسم طراحی ایسوسی است که ایده‌های کاربران را تبدیل به نوآوری‌های انقلابی کند.

شاه حیدری، ضمن اشاره به گسترش روز افزون بازار گوشی‌های همراه، به ویژه فبلت‌ها، اذعان داشت که شرکت ایسوس تمرکز ویژه‌ای بر روی این بازار خواهد داشت.
فبلت جدید ایسوس، باز هم با همکاری شرکت Intel، وارد بازار شده است. اما ویژگی اصلی که این فبلت را کمی نسبت به سایر رقبای هم رده خود متمایز می‌کند، دارا بودن یک قلم نوری برای یادداشت برداری است. شاه حیدری افزود، ایسوس اولین شرکتی بود که از واژه Note و قلم برای محصولات خود استفاده کرد و ایسوس را پیش قدم در این زمینه دانست.
مدیر کالای تبلت ایسوس، بعد از ارایه توضیحاتی کلی، به رونمایی و تشریح محصول جدید شرکت پرداخت.

باهم مشخصات محصول جدید ایسوس را مرور می‌کنیم:

لطفا یه ادامه ی مطلب مراجعه کنید.

Ali بازدید : 44 چهارشنبه 30 بهمن 1392 نظرات (0)

این روزها به قدری تنوع گوشی‌های موجود در بازار زیاد شده است که بسیاری با مشکلی به نام تشخیص مدل اصلی از قلابی آن رو به رو هستند، به خصوص وقتی که سازندگان گمنام چینی اقدام به تولید محصولاتی مشابه با نمونه‌های معتبر جهانی می‌کنند، این قضیه ابعاد پر رنگ‌تری به خود می‌گیرد. در این مقاله بر آن شدیم تا نکاتی را برای شما جهت تشخیص گوشی اصل با نوع تقلبی آن بیان کنیم تا راهنمای شما در خریدتان باشد.

برای تشخیص اصل بودن یک گوشی هوشمند، ابتدا پیشنهاد می‌کنیم که با مشخصات سخت افزاری آن به‌خوبی آشنا باشید. بهتر است که مشخصات سخت افزاری مدل مد نظر خود را برروی برگه‌ای یادداشت کرده و با مشخصات نسخه‌ای که در دست فروشنده به شما چشمک می‌‌زند، مقایسه کنید. حال در صورتی که در این مرحله با مشکلی مواجه نشدید یا نمی‌توانید این کار را انجام دهید، بهتر است نکات زیر را برای فهمیدن یک محصول اصل با دقت مطالعه کنید:

  • مدل‌های تقلبی، معمولا نسبت به نسخه‌ی اصلی سنگین‌تر هستند.
  • اندازه و ابعاد نیز، با یک‌دیگر فرق دارند. در مدل‌های تقلبی، ضخامت بسیاری را شاهد خواهید بود و همچنین، اندازه صفحه نمایش کمی کوچک‌تر می‌باشد.
  • دوربین مدل تقلبی، از عملکرد بسیار بدی رنج می‌برد. همچنین میزان پیکسل‌ها نیز کم‌تر است.
  • به‌یاد داشته باشید که قبل از خرید یک تلفن هوشمند، بهتر است در وب‌سایت اصلی سازنده به دنبال ورژن سیستم عاملی که در هنگام ارائه محصول دریافت خواهید کرد، بگردید. اگر شاهد کوچک‌ترین تفاوتی بودید، شک نکنید که فروشنده می‌خواهد از ناآگاهی شما، سوء استفاده کند. معمولا برروی مدل‌های تقبلی، از نسخه‌ی 4.0 سیستم عامل اندروید استفاده می‌شود.
  • صفحه نمایش یک مدل تقلبی، بسیار بی‌کیفیت بوده و پیکسل‌ها به‌راحتی قابل تشخیص هستند.
  • برخی ویژگی‌های نرم‌افزاری و سخت افزاری نظیر تشخیص لبخند و دوربین دوم که سازنده مدل اصلی را با آن ارائه کرده است، برروی مدل تقلبی وجود ندارند. بهتر است قبل از خرید، به‌دنبال ویژگی‌های سخت افزاری و نرم افزار محصول مد نظر خود بگردید و آن را با مدلی که در مغازه خواهید یافت، مقایسه کنید.
  • در یک مدل تقلبی، از پردازنده‌ی ضعیف‌تری استفاده می‌شود. اگر به‌دنبال یک اَبَر گوشی چند میلیونی هستید، بهتر است قبل از خرید آن، در منوهای نرم افزاری کمی کند و کاو کنید. هر مکث کوچکی، شاید نشان از تقلبی بودن آن، داشته باشد!
  • حافظه رم در یک نسخه‌ی تقلبی، کم‌تر است.
  • پیشنهاد می‌کنم که در هنگام خرید، با رابط کاربری محصولی که مد نظر دارید، کمی آشنا باشید. از روی تصاویر، می‌توانید کمی درباره ظاهر نرم افزاری‌ آن، چیزی بدانید. اگر کوچک‌ترین تفاوتی را در هنگام خرید مشاهده کردید، مطمئن باشید مدلی را که قصد دارید بخرید، تقلبی است!

در آخر، مطمئن باشید که تلفن همراه یا تبلت مد نظر خود را از فروشگاه‌ها و مراکز معتبر تهیه می‌کنید. برای‌تان خرید خوبی را آرزو می‌کنیم!

تعداد صفحات : 2

درباره ما
Profile Pic
جدیدترین و کاربردی ترین مطالب دنیای ارتباطات را اینجا بخوانید.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    نظر شما درباره این وبلاگ چیست؟
    کدام کمپانی موبایل موفق تر است؟
    به نظر شما کدام سیستم عامل بهتر است؟
    اطلاعیه

    عزیزانی که تمایل دارند به گروه نویسندگان سایت بپیوندند کافی است که عضو سایت شده و ایمیلی هم به آدرس زیر ارسال کنند
    sabv72@gmail.com

    نویسندگان

    س.امین.ب

    امیر حسین.ک

    علی.ر 

    علی.ح

    رضا.ع

    آمار سایت
  • کل مطالب : 116
  • کل نظرات : 22
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 2
  • آی پی امروز : 12
  • آی پی دیروز : 21
  • بازدید امروز : 38
  • باردید دیروز : 468
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 673
  • بازدید ماه : 1,004
  • بازدید سال : 13,348
  • بازدید کلی : 40,086
  • کدهای اختصاصی
    سیستم کسب درآمد آذ پاپ آپ